svētdiena, 2010. gada 31. janvāris

biski par mani passu

Ļoti daudzi mani uzsskata par ļoti klusu un kautrigu. :D Bet šis priekšstats ir galigi šaizigs
Ja kads mani labi nokaitina es varu but ists velniņš. Taču daudzi to uzzina tikai tad kad ir jau par velu un es esu viņiem jau atriebusies.

Tikai nedomājiet ka es esmu baigais palaidnis un visiem daru pāri jo tā nav.
Mani varak mit romantikas engelitis nevis velniņš.



Ir sāpigi ja tevi pamet cilvēks kuru tu esi mīlējis, bet vel sāpīgāk ja tev pretī apsēžas cilvēks kuru tu mīli un nepievērš tev uzmanību.

Un šo sajutu kad preti sez cilveks kuru es milu un neko nesaka esmu piedzīvojusi. Tas ir sāpigi. Tāpēc labāk pateikt "Zini mums nekas nesanāks" nevis klusēt un ļaut otram cilvēkam cerēt uz kautko.
Bet man ar to ir izdevies tikt gala un neļaut emocijām ņemt virsroku un dzīvot tā it kā nekas nebūtu noticis.


Nu ja mazs suņa murdziņš jau ir bet nu... :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru